سیر سیاه برای پیشگیری/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید سال : 338
بازدید کلی : 4974

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400
نظرات

خرید سیر سیاه برای کبد چرب

سیر سیاه برای کبد چرب در شرایط خاصی آماده می شود که به فرآیند آماده سازی و تولید به این داروی گیاهی فرآیند پیر کردن یا پیرسازی سیر گفته می‌ شود که در این فرایند در دما و رطوبت خاصی سیر از حالت عادی و رنگ سفید خود به حالت چروکیده و خشک و همین طور تیره رنگی تبدیل می‌شود که به آن سیر سیاه می گویند. این فرایند در مکان خاصی و در زمان حدود ۶۰ تا ۹۰ روز اتفاق می افتد که به همین علت شرایط تولید آن در خانه سخت و دشوار بوده و اغلب افراد سعی می‌ کنند تا این محصول را به صورت آماده از مکان های مورد نظر خود تهیه کنند که به علت سخت بودن تولید آن در خانه ما خرید سیر سیاه برای کبد چرب را به شما توصیه می کنیم تا بتوانید به راحتی از این داروی گیاهی استفاده کرده و به درمان بیماری کبد چرب در بدن خود روند سریع تری ببخشید.

قیمت سیر سیاه برای کبد چرب

سیر سیاه برای کبد چرب به علت داشتن گلوتامین و افزایش این ماده در کبد که می تواند سبب بهبود بیماری کبد چرب شود بسیار مفید بوده و خواص درمانی دارد و به همین علت و همینطور به علت شرایط خاص تولید این داروی گیاهی قیمت آن مقدار قابل توجهی گران تر و بیشتر از قیمت سیر معمولی می باشد. سیر به طور عادی و یا پخته نیز برای درمان بسیاری از بیماری‌ها به خصوص کبد چرب توصیه می‌شود چرا که خواص فوق العاده ای در این گیاه وجود دارد اما سیر سیاه برای کبد چرب بسیار مفید تر بوده و خواص درمانی بیشتری دارد چرا که به علت تخمیری که در سیر رخ می دهد و به سیر سیاه تبدیل می شود یک سری مواد در آن به وجود می آیند که خاصیت درمانی آن را تا چندین برابر افزایش داده و سبب بهبود بیماری در افراد می‌شود.

درمان دیابت
سیر سیاه برای کبد چرب و بسیاری از بیماری‌ های دیگر مانند دیابت می تواند مفید باشد و در درمان اغلب بیماری ها با تاثیر گذاشتن بر روی کبد سبب درمان بیماری می شود به عنوان مثال برای درمان بیماری دیابت با تاثیر گذاشتن بر روی هورمون های ترشح شده از کبد می‌ تواند باعث شود، جلوگیری از ساخت انسولین متوقف شده و انسولین خون افزایش پیدا کند که در این صورت دیگر فرد نیاز به تزریق انسولین نداشته و قند خونش پایین می آید.

سیر سیاه برای کبد چرب

تاثیر بر روی کبد
در بیماری کبد چرب نیز سیر سیاه با تاثیر بر روی آنزیم های درون کبد باعث می‌ شود تا چربی کبد کاهش پیدا کند و چربی از کبد جذب شده و در قسمت های مختلف بدن مورد استفاده و سوخت و ساز قرار گیرد و همچنین مقدار اضافه آن طی متابولیسم در بدن از آن خارج شده و دفع شود.

سیر سیاه برای پیشگیری
سیر سیاه برای کبد چرب می تواند از داروهای پیشگیری کننده و جلوگیری کننده نیز باشد چرا که افرادی که از این دارو در وعده های غذایی روزانه خود به میزان کم استفاده می کنند به بیماری هایی که نام بردیم و از جمله کبد چرب دچار نمی شوند علت آن این است که آنزیم ها و همینطور گردش خون و سوخت و ساز بدن این افراد به علت مصرف سیر سیاه تنظیم بوده و مشکلی برای سلامتی آن ها به وجود نخواهد آمد و به بیماری کبد چرب دچار نخواهد شد.

زمان مصرف سیر سیاه برای کبد چرب
زمان مصرف سیر سیاه برای کبد چرب می تواند بسیار تعیین کننده باشد و افرادی که به این بیماری مبتلا هستند باید هرچه سریع تر دوره‌ی درمانی خود را به وسیله این داروی گیاهی آغاز کنند چرا که کبد انسان حتی اگر تنها ۳۰ درصد سالم باشد می تواند که دوباره خود را ترمیم کرده و به حالت اولیه بازگردد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 



تعداد بازدید از این مطلب: 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود